19.07.2014

Anlamsız

Aldığı her nefesin kendisine değil de size hayat verdiği ama bunu o yaşıyorken asla anlayamadığınız ya da anlayıp da önemsemediğiniz kişiler vardır. Eğer bu nefes alış verişi karşılıklı ise çok şanslısınız demektir. O sizin için ne ifade ediyorsa, siz de onun için aynı şeyi ifade edersiniz. Yaşamınız boyunca sadece bir kez rastlarsınız ona. Hayatın getirdiği tüm sıkıntıların acısını ondan çıkartırsınız, o ise sizi kendince sevmeye devam eder.
Yokluğunda, ne işiniz olduğunu anlayamadığınız bir dünyada yaşamaya devam edersiniz. Birlikte gittiğiniz her yer acı verir. İnsanlardan kaçarsınız bir süre. Sonrasında ise yalnız kalmaktan korkarsınız. Onunlayken pek çok şey ifade eden tatil günleri, artık tüm anlamını yitirmiştir. Anlayabildiğiniz tek şey, onun hala hayatınızın ta kendisi olduğudur. Gerçek sevgiyi yaşayan her insan şunu çok iyi bilir; aynaya her baktığında gördüğün baştan ayağa odur. Onun sevgisinin eseridir gözlerinizdeki ışık, teninizde parıldayan güneş...

Hızla tükenen hayallerin ötesine uzanan yalnızlığınla bir başına kaldığında aklından geçenler birkaç cümle olur sadece: " Bir zamanlar aşık oldum, anlamımı buldum... Ruhum sadece ona doğru aktı etrafımdaki diğer her şeye inat. Ben, artık o olmuştum çünkü. Dünya sadece ikimizin etrafında dönüyordu. Sonra birden her şey durdu. Artık yarımdı yarınlar. Ve yarım kalmış bir hayat taşır mıydı beni yarınlara? Yarın, yarım... Elimde kalan sadece bu iki eksik kelime.İlk pes eden kalp, en çok seven kalptir. Biliyorum; yaşamak, gün almaktı ölümden. Yalın ve sessizdi çaresizlik usulca çökerken üzerime...Nefesiyle bana can verirken; bende hayat buldu, bende yok oldu. Geriye kalan; sevgi dolu gözlerle bakan bir yüzün hatırası ve asla unutulmayacak olan anılar..."

Ayrılıkların nedenleri bazen de çareleri vardır. Ayrılmış aşıkların işi daha kolaydır ölümün ayırdıklarından. Çünkü, ölüme açıklama bulamazsın. Sebep - sonuç ilişkisi kuramazsın. Sorgulamaya çalışır, işin içinden çıkamazsın. Sevdiğini kaybettiysen ne yazık ki asla geri getiremezsin.

Hayatta sadece bir adamın ya da bir kadının aşkı sizi yüceltebilir. Tektir... Sonrasında ne yaşarsan yaşa, anlamını bulamazsın.




18.07.14 Akbük

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İLK ARABAM

Gelir gelmez Sorardım en masum halimle... İşten yorgun argın dönen babama, Bir araba çizer miydi bana? Sevecenliğiyle şöyle bir baka...